Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

lördag 2 april 2011

Gå så fort.

Suck varför ska helgerna gå så fort de är fredag sen helt plötsligt är det måndag igen. Denna helgen ha jag mest spenderat i soffan framför tv:n. Finns massa måsten att göra men finns ingen lust till sådana saker.
Vi va å hälsade på min mans föräldra i dag vilket är super trevligt. Men man är så trött å de leder till att man är mindre social. Samtidigt som man sitter i soffan å gör ingenting. Så vill man göra saker.

Måste ta tag i mitt liv nu. Börja få ordnig här hemma, börja träna så man blir piggare och orka mer hehe.

Nu blir det iallafall en film å titta på sen sov dax.
Söndag imorgon få se om jag ta tag i hemmet lite iallafall :)

Kramis på er alla å ha en fortsatt underbar helg. Njut av livet :)
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar