Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

söndag 14 april 2013

Njut av livet!!


Ja njuta av livet är en viktigt del i mitt liv. Jag tror på att om man vänder allt de där jobbiga och negativa till det positiva så orka man mycket mer. 
Jag träffa alldeles för många människor som är negativa på allt. T.ex. inom hemtjänst städet där jag jobbade innan gnälldes det för fulla muggar. Vilken dålig lön man har, ush ska jag till den där dryga tanten/gubben, åå vad ont jag har i idag.

((((Jag sa alltid, var glad att ni har en lön i huvudtaget och ett jobb att gå till. Jag är timanställd och vet aldrig från månad till månad vad jag ha att röra mig på. Räkningarna de blir inte mindre för att jag jobba mindre en månad.

Den där dryga tanten kanske inte mår så bra, har varit ett tufft liv hon/han levt, ni har inte tänkt på de eller? Hur mycket man än gnäller så ska hon/han ändå har städat, eller? Det handla om hur man bemöter även den tjurigaste och tråkigaste personen!!
Ja ont kan man ha men tänkt på dom som har värk och ont konstant. Då är inte det så farligt längre)))

Gnälla kan jag med göra men de gå till en viss gräns. Man är ju inte mer än människa men som sagt det går till en viss gräns, kan jag tycka...

Har sållat bort många människor i mitt liv som bara är negativa och gnäller konstant hela tiden. även de människor som ta såå mycket energi av en och de som bara är egoistiska tänker bara på sig själv. 

Har aldrig haft det bättre än vad jag har det nu :) Sååå underbar känsla. 
Världens bästa man, en nytt underbart jobb som man går till med ett leende på läpparna. fantastiska vänner, få men mycket bra vänner som jag vet man kan lita på och en härlig familj. 

Så tänk positivt och njut för det ska jag göra :)

Kramis 
ByeBye


Key-West dec 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar