Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 20 juni 2013

Tisdagen 18/6 - Karlskrona skärgård - skärgårdsbåten wittus - stenshamn och ytteön

Skärgårdsbåten Wittus i Karlskrona.
Fantastiskt fin dag ute i skärgården, där Sanna och jag hoppade av i Stenshamn och vandrade runt lite och gick även över till yttreön. Mycket vacker och fin ö :)












Tappade visst min tröja haha. Några snälla tyska tog upp den och hängde den på denna sten :) 
Tack Tack



Lunch

Chokladmuffins som sanna köpt :) Mycket god :)




På väg hem igen :) Höll på att missa denna båt. om vi gjort det så hade vi fått vänta tre timmar tills nästa färja skulle gått hehe, tur var att den var 5 min sen :) 
så här pusta vi ut efter en rask promenad till färjan :)

Efter Skärgårdsturen med Sanna så träffade jag två av mina småsyskon, 
vi köpte lite gottigt och gick till stakholmen och satte oss i sköna solen :)



Avslutar dagen med min älskling i kvälls solen :) 

Tack för en så härlig dag alla inblandade :)

Kramis
ByeBye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar