Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 6 maj 2011

Känner mig så stollt över mig själv :)

De är så skönt när man kommer till de stadiet att tycka om sig själv för den man är :)
Älskar mitt liv min MAN och vovven Lusen och VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER OCH ARBETSKAMRATER :)

Jag jobba som elevassistent trivs oehört bra men nackdelen är att de är bara några få timmar på fritids som hon är på så jag ha nu sökt sommar jobba här i karlshamn som personligassistent och ska även söka lite tjänster som tillträder efter sommaren hoppas på att man få någe så ja kan få lite mer rutin och en trygg ekonomi :)
Som jag tjata om så måste man tänka positiv så jag orka med vardagen. Man ha tuffa dagar ibland men då tänker jag på något roligt som kommer hända eller jag vill göra :) och jag ska vara glad att jag ha tak över huvudet och en underbar man som finns där för en :)

Jag vet att jag är bäst på mycket och alla bode tänka på saker man är bäst på, absolut finns de de som är bättre men de hindra inte mig att tänka på att jag också är bäst :)

Mitt självförtroende och självkänsla ha blivit sååååå mycket bättre sen jag slutade vela och lyssna på negativa människor och ta åt mig saker som ja inte bode ta år mig.
Klart ska man ta åt sig va folk säger men ta bara in de som jag ha nytta av och de jag känner stämmer in på mig.
Viktigt att älskar sig själv och veta vem man är. De ända sättet för mig att ins detta är att gå in i sig själv och fråga mig vad vill jag? vem är jag? Va de där något bra att komma ihåg ha jag nytta av de i framtiden?
Vad gör mig mest glad? Vilka är verkligen mina vänner? å då menar jag de som ställe upp och lyssna och inte prata skit om en så fort man vänder ryggen.

De finns mycket man ska vara stollt över hur jobbigt man än ha de så ha många andra de likadan eller också värre. Man är inte ensam om saker och ting :)

Älskar dig själv och njut av livet de är mitt måtto :)

Jag är helt enkelt bäst på att vara den jag själv är och de jag gör :)

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar