Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 9 oktober 2012

Go Kväll gott folk :)

Då vad det kvällning igen :)

Har jobbat till 07:30-16:30 sedan hade jag tid på hälsohuset en privat vårdcentral jag har börjat gå till istället för skit lanstinget....
Skulle kolla upp min urinvägs infektion som inte verka vara de utan något fel på urinblåsan.. hm vad vet jag.. ska iallfall göra en del undersökningar nu så jag få ett svar och de gå behandla eller om jag ska ha det så här hela tiden..

Väl hemma så fixade jag lite mat till mig och två av små systrarna kolja file gryta, nu sitter man i soffan och njuter av kvällen som är kvar innan man ska gå sova :)

Just de....

Va och köpte ett par skor jobb skor :)

Mina andra är ju vår sommar skor.

Blev ecco goretex :)




Kramis
BYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar