Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 17 februari 2012

Är helt tom...

JAggg blir så jäkla förbannad när man inte blir förstådd. Jävla sms varför fortsätter man .. jo man är så uppe i varv och vill inget annat än att blir förstådd

JAG VILL BARA HAR EN TREVLIG KVÄLL MED VÄNNER OCH EN GOD MIDDAG.. ÄR DET FÖR MYCKET BEJÄRT... ÄR FRUKTANSVÄRT SÅRAD OCH HJÄRTKLAPPNINGAR DE HA JAG TILL TUSEN.. JÄVLA STRESS.......

Nu till roligare saker.. Har fått jobb i nästan två veckor nu på barn korttids :) åå ska bli så kul :) så få man hoppas att de fortsätter på barn sidan för de är de jag vill mest.

Nu ska jag slänga mig i duschen. Min kära underbara man är å köper lite gott till i kväll :)

Har en gör bra kväll

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar