Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 10 februari 2012

Mitt nya liv :)

Nu har jag gjort om min kära blogg :O är super nöjd :)

Från måndag börja jag på mitt nya liv!

Ska börja jobba i Karlskrona istället för Karlshamn ska blir så himla kul och börja på nytt :)

Imorgon ska vi kolla på två lägenheter, känner att vi vill flytta. Igentligen vill vi bo i ett hus men kolla på både alt. Vi få väla se vart vi hamnar :) Jag tål inte detta huset de är någonting i luften, tror att det är fukt/mögel i väggarna.

Nu ska jag köra till svärföräldrana, henna är på handbollsmatch i ystad hela kvällen. Lycka till hoppas nu kommer hem med en serger :) ses i natt :)

Har det gött!!!!
Kramis
Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar