Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 24 mars 2011

jisses

Veckan är inte slut men inte en sådan här vecka till vill jag inte ha...
Nu ge jag upp är nog inte min vecka suck, tanka fel, tog fel dag om att jag skulle jobba på en förskola efter fritids hallååå de är inte fredag imorgon ska ja jobba på förskolan, de ha en trång pakering och ett dike precis intill den lilla vägen ut från pakeringen hm vem tror ni hamnade där å fastnade å blev utskrattad av barnen, JJoo Jag såklart, en granne till förskolan och en pappa till ett av barnen fick dra upp mig. Mycket tack för hjälpen :) icke min vecka detta...

min fel tankning kosta oss 1048 kr
och när jag köerde i diket trycktes va heter de den där som sitter bredvid dragkroken som man kopla in ett släp, dne trycktes till suck och tryckte förmodlingen upp ett litet hål i plastet eller va de nu är för någe.. men tja ska ju ändå lämnas in på service snart så kan ju kosta på oss lite saker till som de få fixa :)

Tänk positivt nu Patricia :)
Man ha väla sina dåliga dagar och nu bode de vara slut haft världens konstigaste vecka :) Men
mycket tacksam för alla som man jobba med de är så underbara och så mänskiliga :) att man kan inget annat än lee :)

Och självklart mina underbara vänner som finns där för mig :)
Och verkligen min Man som stå ut med mig :) love you!!

Jobb imorgon och sen hemåt :)
Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar