Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

onsdag 23 mars 2011

Kör inte bilen om ni tankat fel bränsle...

OjOj vilken dag de blev i går!

Jag sov över hos min föräldra från måndagen tills igår, fick lite sovmorgon så skönt ibland....
Halv 12 körde jag statoil och skulle tanka innan jag körde till jobbet, först å fremst ställde jag mig vid fel pump, ska tanka disel, ställde mig rätt men hallåååå jag tankade bensin Feeelllll.. Man ska inte vara stressad när man ska tanka :(
Fick gå in på statoil och be dem ringa verkstaden och assistanskåren men ska ej köra bilden med fel bränsle, kan bli värre skador än va de behöver blir.

Kom till Kia Mortos där de tog emot bilen. Tog bussen in till jobbet. Åkte bussen tillbaka vid tre tiden Men ojoj då hade de råkat ta sönder ett rör under motorn så jag fick låna deras hyrbil tills idag.
Nu hoppas jag på att bilen är klart när ja hämta den i eftermiddag, jag få ju köra ifrån jobbet och byta bilen sen tillbaka till jobbet :)
Blir en lång härlig dag å jobba :) De gör inget, love my job :)
Hoppas på att man få jobba läääänge här :)

Nä nu ska ja ut å ta rast
Ha de gött
Kramis
ByeBye

1 kommentar: