Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 17 mars 2011

Vilken vecka :)

Ojoj vilken vecka de ha varit, jobbat fullt varje dag denna veckan som jag inte är van vid. Vilket inte är något negativt, som ja skrev i förra inlägget så trivs jag som fisken i vattnet :)

efer jobbet träffade ja bäckis, hon skulle leta efter ett par skor som är bra för fötterna, hon gå väldigt mycket i jobbet å då är de väldigt viktigt att man unna sig ett par bra skor vilket många inte gör... Så bra yvonne att du tog tag i de  :) Sedan fikade vi :) Tack vännen för en trevlig stund :)

Sover över hos mormor och morfar inatt så skön få en timmes sovmorgon orkar inte köra hem de är ca 6 mig hem, man är rätt trött på denna väg kan den utan å innantill hehe..... Hoppas på vi hitta något hur å bo i närheten :) gå trögt nu hehe

Som sagt sover här ska ändå börja halv 8...
Visst finns de som börja tidigare men när man är van att få sova till 10 så blir man rätt trött när man få gå upp halv 6 .......
Men de ätr bara att vänja sig så länge man ha ett roligt jobb och tänkte positivt så orka man :)

nä nu ska ja ringa min älskling som jobba sen blir de nog sängen...

ha en super bra fredag och vänd de negativa till de positiva så blir du piggare,,,,

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar