Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 21 augusti 2012

Firat min lillsyrra Jeanette!!!

Grattis Nettan på 26 års dagen :)


Spontant fira lillsyrran, brukar firas på helgen men i år blev det samma dag som hon fyller :)

Är helt slut hehe fick börja städa och dona för folk skulle komma hit. Handla å Nettan för hon jobbade och sedan skulle hon till tandläkaren.

 Det är ju så att Nettan och jag och min man dela lägenhet, en 4:ra det är varsin ingång, toalett och dusch och två rum var. De ända vi dela är köket. Mycket mysigt faktiskt :) men iallafall de blir ju att vi få fixa och dona på vår del när hon ska har något och tvärt om när vi ska ha något.


Man är så dum att man inte har det lite städat hela tiden, vem orka städa så ofta inte jag iallafall :)

Imorgon om jag är ledig tänkte jag ta och putsa fönstren så skitiga av fågel skit hehe :) kanske skulle gå till torget och köpa mig nya blommor till min ena blom låda. Sommar blommorna är ju överblommade nu.


Nu ska jag slappa på soffan en stund innan man gå lägger sig!!

Har en fortsatt bra kväll


Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar