Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

söndag 19 augusti 2012

Hormonsvängningar ush säger jag bara! Livet har sina upp och nergångar!!!

Nu gör jag ett nytt försök och bloggar, som jag skrivit innan man har sina perioder hehe :)

ibland önskar man att man inte tänkte så mycket utan bara njuter och leva livet.
Livet har sina upp och ner gångar. Ena stunden känner man sig lycklig och helt förtrollad andra stunden känner man sig som en riktig bitch och allt faller ihop till en smörja. 

Oftast inträffa den där dåliga perioden då man har mens :( eller rättare sagt två veckor innan man ska har det, fatta lixom inte varför vi kvinnor ska har sådant humör just då. Hormonsvängningar mm kan man lugnt säga att de är sucksuck.... Hatar verkligen det, vill bara kunna vara den där positiva och glada personen.

Men men livet är en gåta mycket man kan undra över, få gilla läget helt enkelt :)



Som jag allt säger tänk positiv och ta vara på de du har och vem du är, försök inte vara någon annan än den du är även att man har sina dåliga dagar :) man vet aldrig när de kan ta slut. 
Jag försöker lära mig hantera min dåliga sida. (Tänka innan jag handla) som jag bruka uttrycka mig :)

Just nu är livet sjukt bra helt enkel för bra för att vara sant.

Min man är alltid lika fantastik, underbara vänner och familj :) ett nytt jobb där jag trivs som fisken i vattnet :) Det kan inte blir bättre.  

Nu ska jag gå lägga mig, bredvid min man och bara njuta av att han kom in i mitt liv som en räddande ängel :) ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT PÅ DENNA JORD, INGEN SKA FÅ DIG ATT TROR NÅGOT ANNAT. DU ÄR MIN NUTID OCH MIN FRAMTID LOVE YOU FOR EVER!!!!


Kramis 
ByeBye 

1 kommentar: