Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

måndag 20 augusti 2012

Kryssning Östra karibien!!

TjoFlöjt :)

Jahopp då har denna måndag också snart gått, jobbat hela dagen sedan varit hemma och planerat lite för resan :) Imorgon blir det ev. ledigt :) få väla se om de ringer mig om någon är sjuk.

30 år mm det fyller jag snart hehe ångest tja haft min period då jag fick lite panik, men nu känns det helt ok. Fatta inte att man ska få sådan panik de är ju bara en siffra :) 


Resan hösten-2012



Fyller 30 år 27 november 2012 och det ska jag fira men en 7 dagas kryssning, tillsammans med min man och min ena lilla syster och hennes sambo.

För två år sedan åkte jag och min man på bröllops resa - Västra Karibien från Miami en helt fantastisk resa.

Denna gången blir det Östra Karibien
- Port Canaveral, Florida
- Cococay, Bahamas
- Till havs
- Charlotte Amalie, st. Thomas
- Philipsburg, st. Maarten
- Till havs
- Tills havs
och tillbaka i port Canaveral, där vi bokat en bil för att köra vidare till Miami och bo där i tre nätter, sista dygnet kör vi tillbaka till Orlando för en sista natt innan hemfärd :)

Tack till Royalcaribbean för ni har helt fantastiska resor.
www.ROYALCARIBBEAN.se















Nu blir det soffläge och mys med älsklingen,

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar