Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

onsdag 22 augusti 2012

Mumsigt!!!

OjOj vilken dag de blev. inget jobba idag så blev ledig, skönt men blir sååååå rastlös av att inte har något att göra hehe..

En dag som denna blev det rätt mycket gjort :)

sovmorgon mm till halv 10 sedan upp och äta frukost, sedan gick mannen och jag till torget och köpte några blommor till min ena blomlådan på balkongen :) köpte även mer blomjord :)
vi gick sedan vidare ner till vägverket för att boka min mans teoriprov för Taxilegitimation. Tre prov ska man klara och ett körprov. Kursen har han redan gott som är tre dagar på en trafikskola i Ängelholm :)
Jag håller tummarna för att han ska klara det :)

http://www.affes.se/  Dom har en taxi kurs tre dagar i rad. Läs mer om det på deras hemsida :)

Nog om det, väl hemma så planterade jag blommorna och drack lite kaffe med lillsyrrona Viktoria och Jeanette.

Och som jag skrev i förra inlägget så tänkte jag putsa fönstren åå yes de har jag nu gjort 6 fönster in och utvändigt såååå skönt när det nu är klart :)
även dammsugit lägenheten idag igen hehe


Bäckis hörde av sig om en fika på hennes rast :) blev cafe 1344. trevligt med sådana spontana träffa. Tack för den stunden :)

När jag kom hem så höll Viktoria och Jeanette på med mat. Fy sjutton va gott :) mycket Mumsigt!!!

Tack för en underbart god middag :) 


Nä dax för mig att för passa mig in till vardagsrummet och kolla på film :) få se om den är bra :)



Kramis 
ByeBye



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar