Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

söndag 17 juli 2011

Blev en runda på IKEA

Det blev att vi körde till ikea i Älmhult :)
Tycker IKEA i Kalmar är bättre men de är längre dig för oss. Få blir en utflykt dit nästa gång :)

Köpte


Och så blev de 4 svarta förvaringslådor som vi kan ha i källare :) 
Bilden är en liknade som vi köpt.


Stålvajer med klämmor till. Som vi tänkt har som gardin stång.
 Hänga en gardin som skjutdörr till korg garderoben.  

Nu blir de å sätta sig i soffan och njuta av att jag ha älsklingen hemma :) 
Imorgon jobba jag dygn med andra ord jobba jag från 18:00 imorgon + sovande natt slutar tis kl 13.
Ledig fram till fredag kväll. Sen jobbhelg (fredag till lördag och söndag till måndag) och så vidare :)
Älsklingen jobba 16-24 måndag-torsdag, lördag 06:30-16 och söndag 7:30-16
 inte mycket man få se av varandra denna veckan.

Tisdag efter jag slutat jobba blir det hem till bäckis i Måstad var länge sen nu.
Få se vad man hitta på de andra dagarna :)
Lördag jobba jag som sagt till 13 sen blir de hem och
 förbereda maten som vi ska bjuda på till Bäckis och Kenny :)
MysMys

Kramis
ByeBye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar