Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 12 juli 2011

God morgon gott folk eller ska man säga god eftermiddag :)

Jisses ha verkligen sovit så här länge klockan är för tusan snart 12:45
Jag va nog trött efter 25 timmas pass på jobbet. Idag är jag ledig vet i tusan vad jag ska hitta på men de få bli lite som de kommer :)

Älsklingen jobba till 16:00 sen har han handbolls träning i Karlskrona kär hem ifrån runt
halv 6 så inte mycket man få se honom. Kanske ska åka med å se om kusin Matilda är hemma :)
Hon har kommit hem frå Australien där hon varit i 6 månader helt sjukt va spännande hehe.

Nä kanske dax och gå upp ur sängen äta lite frukost kanske sotera bland alla foton på datorn.
Tja få se va jag känner för :)

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar