Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 21 juli 2011

Vilken mysko kväll de blev i går hehehe

Tja först å främst sålde jag min gamla våningssäng så himla skönt att bli av med den :)
De blev att jag och Henna hjälpte Mikaela att sätta ihop den :) men så visade de sig att mickan inte hade några skruvmejselar alls så de blev att jag fick köra hem å kolla om vi hade men de va för små, de ska vara 6 kantig. Fick köra en sväng till Statoil och låna, tillslut fick vi ihop den :) hoppas hon sovit gott :)

sedan smsade jag Mia och kollade när hon var här i Karlshamn vilket hon va redan igår :)

De skulle på konserten på torget igåkväll, så jag körde hem till hennes pappa och blev bjuden på en kötta bit och sallad :) mycket tack :)
Alla va så himla uppklädda utom jag träningskläder och uppsatt hår och osminkat orginal med andra ord hehehe. Jag körde sedan hem för å svira om. de andra hade förköpt biljetter men jag hade ju inte de så de fick bli att jag va där kl 19 och så fick jag i uppdrag att paxa ett bord.

Kan säga som så fyyyy faaaannnnn vad människor kan vara grymt elaka. Bara för att jag satt där helt ensam och passade bordet så slänger folk ur sig idiot saker fatta att jag kände mig dum, så helt plötsligt så bordet framför mig frågade om ja behövde hjälp.
Hur underbara människa som helst :) Kändes som man känt dem all evighets evigheter :)

Tillslut så kom mia och kompani. de blev att vi alla umgicks Så jäkla kul med nya människor i livet :)

HAde en fantastisk underbart rolig kväll :) TAck alla som förgyllade denna onsdag :) <3

Lite bilder hämtat från http://www2.karlshamn.se/Ostersjofestivalen/










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar