Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 16 december 2010

:)

Vilken dag de ha varit... upp å hoppa kl 05 kl 06 körde jag till åryd för att möta upp några snickare som kör först för ja hitta inte ut til ederyd tror ja de hette där vi hoppa på en liten motor båt eller roddbåt med en liten motor på.. is på sjön å blåste,, när ja skulle åka till bara vid lunch så nää då fick vi vänta någon timme för de va snöstorm hehhe ja va fast på tjärö tror ja de va,,, visst de va varm i huset men jag skuille kört vidare til ett annat ställe i sölversborg men de fick va idag..
Imorgon blir det vidare till sölversborg ska vara på kontoret kl 07 :)

Nu ha jag värmt kaffe igen fick ett ryck å skotta men så skottade ja hela uppfarten tog faktist runt en timme att göra, är så stolt över mig hihihi
Att jobba hela dagen sen skotta hela uppfarten :)
Kommer ha träöningsvärk i morgon hehe

Bra med soptunnan som kamera stöd så jag kunde vara med på bild hihi linslus som ja är.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar