Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 7 december 2010

Dax att börja om på nytt :)

Tittut i rutan :) Ha nu bytt till denna blogg vilket ja ha skrivit i min förra :) http://www.weareinloved.blogg.se/

JAhopp då va de dax att börja blogga igen :)
Spännande. Det kommer variera hur mycket ja kommer skriva ime jobb och annat som ta sin tid :)

Jag hoppas iallafall att de blir ett spännande och rolig läs stund. Blir både bilder och text :)

Just nu är det dax för mig att knyta mig till sängs klockan är en del nu, upp tidigt imorgon å hämta min mans lillebror...´
Har en kanon natt och en underbar dag imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar