Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 24 december 2010

Julaftonskväll :)

Jaha nu ha man varit och firat jul med hennas föräldrar, farligt och farfar, faster Pia och så självklart bröderna, Kenneth och alexadra va där en sväng :)
Nu är vi på väg till min mormor och morfar där mina föräldrar och syskon också är :)
Va ska även sova där för att slippa köra hem senare som förra året å de gör vi inte om kände mig så stressad. Och julen ska man bara njuta av :)
Iår känner man sig lugn och ska bli kul att brottas med syskonen mina :)

Ha en fortsatt underbar jul och ta vara på er. Ni som kör på vägarna kör försiktigt.

Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar