Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 14 december 2010

Min kärlek till mina underbara syskon och vänner

Be who you are and say what you feel,
because those who mind don´t matter and those who matter don´t mind



Syskonkärlek!!!
Bara en glimt i era ögon..
Kan krossa min sorg..
Bara ett leende på era läppar..
Kan fylla den med glädje..
Bara en kram av er..
Värmer mitt hjärta..
Bara att se att ni har det bra..
Gör mig stark..
Bara vårat blod..
Kan göra oss till syskon..
Älskar er över allt på denna gjord!!



Vänskap, det är att tala sanning
det är att kunna lita på varandra
det är att ha någon vid sin sida
det är att känna sig trygg 
Vänskap är något fint som man ska ta vara på
Vänskap är som en blomma

kärlek det är att vara sig själv med någon annan
Det är att få uppleva något fantastiskt

Ta vara på de ni har och bara njut :)
Ni betyder allt i mitt liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar