Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

söndag 12 december 2010

Födelsedagsfest hos oss 27 nov

ojoj vilken brak fest det blev, aldig att jag kommer glömma den dagen hehe..
välrldens bästa vänner och familj va här, de blev singstar, dans och utgång sm blev på vip hörnan, min galna underbara lillebror beställde in champanj, bruka inte tycka de är gott men oj va god den va :) sen blev det lite med dricka och lite dans :) skickade hem broden själv i taxin men hm han kom aldrig hem han hoppade visst av vid en bankomat för å ta ut pengar och taxin körde iväg, hm vilket ledde till han va vilse hitta ju inte i karlshamn.

Orolig syster som jag är när ja fick reda på att han itne kommit hem,, vi ringde taxibolage men ingen körning till kalmar där ham bor iallafall, då vet vi att han är kvar i karlshamn så vi gick runt på torget, jag såg en bekebuss med 3  polise, berättade de som hänt och de körde runt och vi gick vidare och där va han inne på ett mat ställe,, jäkla pojk som inte ha en fungerande mobil...
Där stod han och försökte få igång mobilen, Mia pratade med polisen och sa att de va han, så kom mia in och sa att de kunde köra hem oss :) vilket är jätte snällt av polisen att göra, men fyy fasiken va pinsamt att hopp in i polisbussen folk glodde som tusan :( men vi kom hem och somnade som stocka  kl va väl runt 04 när vi var hemma

Här är endel av bilderna som tog under kvällen :)
Vilka bilder de blev haha, man vet aldrig va de blir för bilder på en fest med kenny och fredda och putte i farten :)



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar