Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 9 december 2010

Idag är en....

Idag är det en sån där dryga dag då man inte ha något allt att göra eller ha några planer... Min man jobba till 16 så kommer han hem en stund sen iväg igen och träna handboll.... Kul för honom men snyft ja då...

Just nu sitter jag och kolla på tv som man gör dag ut och dag in..

I tisdags va jag på arbetsintervju som jag varit på tusentals gånger men nu fick man äntligen napp vilket leder till en timanställning och de leder till vikariat och så vidare.. jag hoppas och håller tummarna :) att de blir mycket nu ... behöver verkligen detta :)

Tja nu ha man varit gift ett par månader hm mysko,,,,, Efter allt planerande och jobb som de var fy tusan :) men värt allt, blev en helt underbar dag








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar