Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 21 januari 2011

Äntligen fick man en chans :) vilken intensiv vecka

Vilken vecka de varit hehe, den ha varit intensiv men mycket mycket givande :)
Ha börjat jobba på mitt nya jobb, älskar det veckligen... Att jobba med barn och ungdomar är de ja ska göra de är de ja känner mig tryggast och tycker är roligast att göra :)

De har varit en lång tid nu (3-4 år) som jag inte vetat vad ja ska och vill göra så jag ha städat och trivdes bra med de tacka vara de man jobba med och en positiv inställning som jag oftast haft :) just städandet är itne så roligt men att göra de åt många tacksamma människor som man kommer hem till och helt underbara människor man jobba med :) Är de som gör att man fortsatt...
Men tyvär känns de som man bara få vänta åter vänta på att någonting ska hända att man kan få något fast.

Så jag tog egna intiativ att ta kontakt med en rektor jag känner och frågade om vad jag ska vända mig om jobb innom särskola etc. han gav mig namn och nr så ja ringde innan jul och blev direkt timanställd, de finns inte många med den kompitensen och den viljan som jag har sa de så de var bara att tacka och ta emot de orden hehe vilket man ha svårt att ta emot man tänker hm är de mig hon/han menar .. mysko.. Men i allafall jag fick ett smtal från en rekor som fått mitt namn från bemaningsteamet så ja var och träffade honom innan jul, sen skulle han iväg fram till nu i måndags 17:de då han ringde och ville ha ett möte att träffa föräldrana. deras dotte som ja då ev ska ha på fritids, Kändes såååå bra efteråt :) menmen jag höll tummarna och hoppades på att man få en chans :) Kl 15:57 ringde rektorn och sa att om ja förtfarande vill ha jobbet så få jag de, de första ja sa är ni säkra gu va glad jag blir :) blev helt ställd.

Sen jobbade jag i onsdags på en annan skola och i går torsdags och i dag ha jag varit på intro med den tjejen ja ska jobba med :)
Kännssss såå underbart kul och allt känns så bra :) äntligen något positivt
Va på ett möta med rektorn i dag så han frågade hur allt är och så och sen visade han lite info och pratade om skolan, känner mig sååå välkomen och alla är så härliga, så som lärare, elevass, assistenter, rektorer etc.
Tack alla för allt längtar tills måndag då de börja mer på riktigt :)

Och som en avslutning på denna veckan Lyxade ja till mig ett bad på varmbadhuset med vännen Yvonnen :)
TACK VÄNNEN. Såååå skönt de va :)
Nu blir de snart sängen igår sov jag från ca 17 och då till i morse va helt slut

God natt och sov gott :)
Kramis
ByeBye

3 kommentarer:

  1. Vem har du fått ljusstakarna av? :)

    SvaraRadera
  2. Såååå härligt :)
    Ljusstaken fick jag av min bästa vän å de är du bäckis

    SvaraRadera