Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

torsdag 6 januari 2011

oj vilken dag de var igår

Som ja skrivit så åkte jag till vererinären med lusen han är nu rakad där bak snyft kommer ta långtid innan pälsen är lika lång igen :( men men han hade en inflamationi ena delen av rumpan. den sprack när v rakade .
Hehe de va en heldel som ran ut ush.. men lusen va sövd men ändå lite vaken inget kul.. ja höll tårana inne. men de kom ut lite när v gick ut för att hämta något,.
Sne lär allt va klart så satt vi där inne och väntadepå v skulle ge en spruta så lusen vaknade igen. men ingen kom efter en timme så gick ja ut å frågade .. en kvart senare kom v in och ursäktade sig jätte mycket de skulle ta 10 mi men de tog mer än en timme inna v kom in hehe.. men lusen verka inte tagit skada av de :)  stark gosse ja ha :)

Nä nog om de nu åtestå de att tvätta två gonge om dagen och ge en tablett i 10 dagar...

När vi va klara där så åkte jag till ramdala för å hälsa på bertil min biologiska far, Kommer aldrig kunna säga pappa för de är mannen mammsen gifte sig med. världens underbaraste far han som fick leda mig fram till altaret :)
Men de är smatidigt kul att få träffa bertil och hans fru. Ja har även två storebröder som man inte helle träffa ofta tror de va 4 år sen nu hehe. men ska ta tag i att igen :)

Tack Bäckis du inspirerar mig :) Tack för att du finns i min närhet :)

Nu vänta jag på en peron som ska hjälpa mig att få ihop videon och bilderna från bröllopet. min andra dator är paj och där är fanns mitt mästervärk menmen nu få ja de fixat :)

HA en kanon bra kväll :)

Kramis
ByeBye

1 kommentar: