Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

onsdag 5 januari 2011

Snyft min vovve

Stackas lusen, Min hun är sjuk och ska strax köra till veterinären.
Han ha ett sår som är infekterat bredvid rumpan. så han kan snapt skita. Måste göra fruktansvärt ont.

Fasiken så fort man ha lite extra över så händer de något annat så som nu hunden snyft.
Där ryker julklappspengarna bla.
Tänkte be dom kolla tänderna samtidigt, han ha tandsten vilket behöver tas bort.
Han ha sååå äklig andedräckt.

Nä dax för mig att packa ihop sakerna och snart köra :)

Ha en kanon dag
Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar