Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

måndag 3 januari 2011

redan 2011

ojoj vilket år de ha varit, flyttat till ett hus som vi hyr, gift mig varit i USA, åkt 7 dagas kryssning sååå häftigt..
Mina två bästa vänner ha köpt hus och bor hur fin som helst :) Längta tills vi hitta vårt dröm ställe :)
2011 blir det nya utmaningar och ännu mer underbara saker som kommer hända :)

Ikväll kom Emma på besök så underbart kul :) TANKS för sällskapet :)
Vi få ta å ses innan den 15:de med :)
Nu sitter jag och vänta på älsklingen ska komma hem från handbollen :)

Imorgon blir de som sagt fullt ös.. hur ska detta gå hehehe.. :)
Upp tidigt och fixa iordning oss och köra...

Spårlöst på tv 4



Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar