Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

tisdag 18 januari 2011

oj vilken dag :)

Den började med möte kl 10 på skolan å träffa föräldrana till deras dotte som ja då ev ska börja jobba med.
Hur underbart trevliga människor :) kändes super efter mötet men man vet aldrig. Ha varit på intevjuer innan som känts bra men inte blivit mer.
Åkte sen hem till mormor och morfar alltid lika trevligt, jag ringde bemaningsteamet som jag lovade att göra när ja varit på intervjuen och berätta hur de lå till och sen ville ja veta lite hur de såg ut om de behövs folk vilket ja vet att de behöver men ma nmåste ju fråga :) sen ringde hon senare på eftermiddagen och frågade om ja kunde hoppa in på en särskola. självklart kan ja de :) så imorgon jobba jag ett par timmar sen runt 16 tiden ringde rektorn som ja träffade med föräldrana och sa att ja få tjänsten om jag vill :) vilket ja verkligen ville :) så nu ha man några timmar i veckan och hoppas på mycket nu :) intro på torsdag och fredag
Ha haft de väldigt trögt med jobb nu så någon gång bode de släppa :)
SÅ idag 'r ja lycklig

Nu Väntas att älsklingen ska dyka hem sen blir de en stund tv sen sovdax ....
ska ju jobba imorgon :)

Ha de gött kramis :)
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar