Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

fredag 14 januari 2011

Fredag :)

Så härligt med fredag :) Hela dagen ha jag och min man plockat här hemma, Ner med julen upp med våren.
Alla julgardiner och julsaker ha plockat ner.
Jag beställde nya gardiner till vardagsrummet och sovrummet fick dom igår hehe sååå finfint de blev :)
Ha även fickat och trixat i gäst rummet och skärmat av kök och vardagsrum blev himmla bra..
Imorgon blir de väla damsuga, damma av, torka golven och fixa iordning kontorsrummet allt hamna dä såååå drygt. men de ska bli fint där med :)

Jag är sååå sugen på att ha en maskerad fest eller kanske 70-tals fest :) men de blir som vanlig att inte många kan komma ha haft den oturen att välja fel helg. Eller så är de så enkelt de vill inte komma hit va vet ja hehe.......
Tråkigt är de iallafall ..
Få se vilken helg de blir :)


Nä dax att lägga ner datorn mysa med älskligen framför tvn <3

Ha en kanon helg
Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar