Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

måndag 17 januari 2011

måndag slut

OJ va dagarna gå hehe..
Idag fick jag samtal från en rektor ja träffade innan jul om ett jobb som elevassistent till en tjej som ska börja på fritids.
Som sagt han ringde i förmiddags och frågade om ja fortfarande va intresserad vilket ja verkligen är.
Så imorgon ska jag träffa flickans föräldrar och då rektorn igen :)
ska bli såååå kul att börja jobba med ungdomarna igen :) längtar ...

Idag hade ja ett möte med en från statistiska centralbyrån, en undersökning om allt från poitik- jobb hur man lever idag etc. typ 100 frågor va helt slut i huvudet när han gick hehe

nu ska ja snart slänga mig i duschen och sen gå sova upp rätt tidigt imorgon :)

kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar