Vem är Jag

Mitt foto
Är gift sedan aug-2010, bor i en lägenhet med våra djur. En hund & två katter... Älska att dansar, inredning, foto, vara ute i naturen och umgås med nära och kära. Jobbar som personlig assistent till en liten pojk, i en fantastisk underbar familj!!!!!!

lördag 22 januari 2011

nöffnöff Dagens bild :)

Dagensbild :) Grisen Sture

Idag ha ja inte gjort ett dugg mer än klätt på mig kläder då thomas skulle hit och hämta bilder och filmen på min kompis bröllops :)
Snart är vårt klart och ska skickas ut till alla som va med på vår underbara dag :) Ett försenat tack. bättre sent än aldrig :)

Nu vet jag inte vad vi ska göra är rastlös som tusan hehe sitter här vid datorn och henna kolla på Handboll
Sverige-Serbien spela kl 18 så de blir handboll ett tag till.....

Nopp har en kanon bra dag och en fortsatt bra helg :)
Kramis
ByeBye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar